cropped-hubble_sun-1.jpg

http://ariel.fisica.ru/wp-content/uploads/sites/3/2018/04/cropped-hubble_sun-1.jpg

4.606 respuestas a «cropped-hubble_sun-1.jpg»

  1. Europe’s secret season for travel starts now
    [url=https://kra18att.cc]kra at[/url]

    Summer might be the most popular season for tourism to Europe, but it hardly promises a calm, cool and collected experience.

    Who can forget this summer’s protests against overtourism in Barcelona and Mallorca, the wildfires that raged across Greece during the country’s hottest June and July on record and selfie stoplights to help control crowds on the clogged streets of Rome and Florence?

    For travelers looking to avoid all that — as well as break less of a sweat literally and financially — welcome to Europe’s secret season.
    https://kra18att.cc
    kraken даркнет
    From roughly mid-October to mid-December, shoulder season for travel to Europe comes with fewer crowds, far more comfortable temperatures in places that skew scorching hot during the summer months and plunging prices on airfare and accommodation.

    Plunging prices
    “The cheapest time to fly to Europe is typically from about the middle point of October to the middle point of December,” said Hayley Berg, lead economist at travel platform Hopper. “Airfare prices during those eight or nine weeks or so will typically be about an average of 40% lower than prices in the peak of summer in June.”

    Hopper’s data shows that airfare to Europe from the United States during the period between October 20 and December 8 is averaging between $560 and $630 per ticket — down 9% from this time last year and 5% compared to the same timeframe in 2019.

  2. Накрутка поведенческих факторов
    [url=https://nakrutka-povedencheskih.ru]накрутка поведенческих сайт[/url]
    Если ты когда-нибудь задумывался, почему твой сайт где-то на задворках Яндекса, а не сияет на первой странице, то ты по адресу. Сегодня мы разберемся, как раскрутить сайт в Яндексе, чем SEO для Яндекса отличается от Google, и что за загадочные поведенческие факторы все обсуждают. Поехали!
    Чем SEO для Яндекса отличается от Google?
    Давай начнем с того, что Яндекс и Google — это как два разных мира со своими правилами игры. Представь, что это как играть в футбол и в американский футбол: мяч вроде есть, но правила разные.

    1. Региональность
    Яндекс очень любит локальный контент. Если ты в Новосибирске, то Яндекс покажет тебе сайты из Новосибирска.
    Google более глобален и не так сильно зациклен на региональности.
    2. Поведенческие факторы
    Яндекс обращает внимание на то, как пользователи взаимодействуют с твоим сайтом: сколько времени проводят, сколько страниц просматривают и т.д.
    Google тоже смотрит на это, но не настолько фанатично.
    3. Ссылочное ранжирование
    Яндекс более скептически относится к количеству ссылок и больше ценит их качество.
    Google любит, когда на тебя ссылаются все и вся, но тоже ценит качество.
    4. Анализ контента
    Яндекс уделяет больше внимания морфологии русского языка и лучше понимает сложные конструкции.
    Google может иногда «спотыкаться» на наших падежах и склонениях.
    Что такое поведенческие факторы?
    А теперь к загадочным поведенческим факторам. Это как твой сайт ведет себя на первом свидании с пользователем. Если все круто — будет второе свидание (и хорошие позиции в выдаче).

    Основные поведенческие факторы:
    Время на сайте: сколько пользователь тусит на твоем сайте.
    Глубина просмотра: сколько страниц он посмотрел.
    Показатель отказов: ушел ли он сразу или задержался.
    Возвраты на сайт: возвращаются ли пользователи снова.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *