cropped-ariel-1.jpg

http://ariel.fisica.ru/wp-content/uploads/sites/3/2018/04/cropped-ariel-1.jpg
Este shortcode LP Profile solo se utiliza en la página Perfil

48.566 respuestas a «cropped-ariel-1.jpg»

  1. Алкогольная интоксикация, или запой, представляет собой состояние, при котором организм человека испытывает серьезное воздействие этанола, что приводит к нарушению нормальной физиологической деятельности. Это состояние сопровождается сильными физическими и психологическими расстройствами, которые требуют профессионального вмешательства. Однако многие люди, страдающие алкогольной зависимостью, сталкиваются с трудностью признания своей проблемы, опасаясь утраты репутации и конфиденциальности. В клинике «Заря Будущего» мы предлагаем анонимный вывод из запоя в Санкт-Петербурге, предоставляя высококачественное лечение с гарантией сохранения личной информации.
    Получить больше информации – [url=https://vyvod-iz-zapoya-19.ru/vivod-iz-zapoya-cena-v-sankt-peterburge/]vyvod iz zapoya cena [/url]

  2. I don’t even know the way I ended up here, but I thought this
    submit used to be great. I don’t recognise who you’re but certainly you’re going to a famous blogger for
    those who aren’t already. Cheers!

  3. В клинике «Излечение» особое внимание уделяется анонимности и качеству предоставляемых услуг. Процедуры включают детоксикацию, медикаментозную поддержку и реабилитационные меры. Стоимость лечения зависит от его сложности и объема оказываемой помощи. Независимо от выбранного формата лечения, профессиональный подход и забота о пациенте гарантируют эффективное восстановление и поддержку на пути к трезвой жизни.
    Выяснить больше – [url=https://vyvod-iz-zapoya-16.ru/]наркологический центр[/url]

  4. Запой может серьёзно угрожать здоровью, особенно в тяжелых формах, поэтому крайне важно не затягивать с лечением и обратиться за помощью как можно скорее. Мы предоставляем круглосуточную помощь и оперативно реагируем на любые запросы, что позволяет предотвратить осложнения и минимизировать риски для здоровья пациента. Лечение может проводиться как на дому, так и в клинике — в зависимости от состояния пациента и его предпочтений.
    Детальнее – [url=https://vyvod-iz-zapoya-13.ru/vivod-iz-zapoya-na-domu-v-ryazani/]vyvod iz zapoya vyzov na dom ryazan[/url]

  5. Most plane crashes are ‘survivable’
    [url=https://kra23c.cc]kraken тор браузер[/url]
    First, the good news. “The vast majority of aircraft accidents are survivable, and the majority of people in accidents survive,” says Galea. Since 1988, aircraft — and the seats inside them — must be built to withstand an impact of up to 16G, or g-force up to 16 times the force of gravity. That means, he says, that in most incidents, “it’s possible to survive the trauma of the impact of the crash.”

    For instance, he classes the initial Jeju Air incident as survivable — an assumed bird strike, engine loss and belly landing on the runway, without functioning landing gear. “Had it not smashed into the concrete reinforced obstacle at the end of the runway, it’s quite possible the majority, if not everyone, could have survived,” he says.

    The Azerbaijan Airlines crash, on the other hand, he classes as a non-survivable accident, and calls it a “miracle” that anyone made it out alive.
    https://kra23c.cc
    kraken market
    Most aircraft involved in accidents, however, are not — as suspicion is growing over the Azerbaijan crash — shot out of the sky.

    And with modern planes built to withstand impacts and slow the spread of fire, Galea puts the chances of surviving a “survivable” accident at at least 90%.

    Instead, he says, what makes the difference between life and death in most modern accidents is how fast passengers can evacuate.

    Aircraft today must show that they can be evacuated in 90 seconds in order to gain certification. But a theoretical evacuation — practiced with volunteers at the manufacturers’ premises — is very different from the reality of a panicked public onboard a jet that has just crash-landed.
    Galea, an evacuation expert, has conducted research for the UK’s Civil Aviation Authority (CAA) looking at the most “survivable” seats on a plane. His landmark research, conducted over several years in the early 2000s, looked at how passengers and crew behaved during a post-crash evacuation, rather than looking at the crashes themselves. By compiling data from 1,917 passengers and 155 crew involved in 105 accidents from 1977 to 1999, his team created a database of human behavior around plane crashes.

    His analysis of which exits passengers actually used “shattered many myths about aircraft evacuation,” he says. “Prior to my study, it was believed that passengers tend to use their boarding exit because it was the most familiar, and that passengers tend to go forward. My analysis of the data demonstrated that none of these myths were supported by the evidence.”

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *