cropped-ariel-1.jpg

http://ariel.fisica.ru/wp-content/uploads/sites/3/2018/04/cropped-ariel-1.jpg
Este shortcode LP Profile solo se utiliza en la página Perfil

48.519 respuestas a «cropped-ariel-1.jpg»

  1. В клинике «Излечение» мы предлагаем широкий спектр услуг по выводу из запоя, включая как стационарное лечение, так и помощь на дому. В этой статье мы подробно рассмотрим, от чего зависит цена вывода из запоя и какие услуги входят в стоимость.
    Получить дополнительную информацию – [url=https://vyvod-iz-zapoya-16.ru/vivod-iz-zapoya-anonimno-v-krasnodare/]vyvod iz zapoya anonimno nedorogo [/url]

  2. Гарантированная анонимность при выводе из запоя в Челябинске. В клинике «Перекресток Надежды» мы строго соблюдаем политику конфиденциальности. Информация о пациенте и его состоянии здоровья остаётся закрытой. Это особенно важно для тех, кто ценит свою репутацию и не хочет разглашения. Мы обеспечиваем анонимность как в стационаре, так и при оказании услуг на дому, сохраняя высокий уровень медицинской помощи.
    Подробнее – [url=https://vyvod-iz-zapoya-17.ru/vivod-iz-zapoya-na-domu-v-chelyabinske/]vyvod iz zapoya na domu chelyabinsk[/url]

  3. Запой – это не просто временное состояние, а серьёзная медицинская проблема, требующая своевременного вмешательства. Капельница от запоя в клинике «Пульс жизни» – один из самых эффективных методов восстановления, который помогает решить сразу несколько проблем:
    Разобраться лучше – [url=https://kapelnica-ot-zapoya-voronezh2.ru/kapelnica-ot-zapoya-v-stacionare-v-voronezhe/]http://www.kapelnica-ot-zapoya-voronezh2.ru/kapelnica-ot-zapoya-v-stacionare-v-voronezhe[/url]

  4. Вывод из запоя на дому является удобным и эффективным решением для тех, кто не может или не желает посещать стационар. Этот метод позволяет пациентам получать медицинскую помощь в привычной обстановке, что снижает уровень стресса и ускоряет процесс восстановления.
    Получить дополнительную информацию – [url=https://vyvod-iz-zapoya-11.ru/vivod-iz-zapoya-anonimno-v-voronezhe/]вывод из запоя анонимно недорого в воронеже[/url]

  5. I am really inspired together with your writing talents as well as with the layout for your
    weblog. Is this a paid topic or did you customize it yourself?
    Either way keep up the nice quality writing, it’s rare to
    see a nice weblog like this one these days..

  6. Most plane crashes are ‘survivable’
    [url=https://kra26c.cc]kraken tor[/url]
    First, the good news. “The vast majority of aircraft accidents are survivable, and the majority of people in accidents survive,” says Galea. Since 1988, aircraft — and the seats inside them — must be built to withstand an impact of up to 16G, or g-force up to 16 times the force of gravity. That means, he says, that in most incidents, “it’s possible to survive the trauma of the impact of the crash.”

    For instance, he classes the initial Jeju Air incident as survivable — an assumed bird strike, engine loss and belly landing on the runway, without functioning landing gear. “Had it not smashed into the concrete reinforced obstacle at the end of the runway, it’s quite possible the majority, if not everyone, could have survived,” he says.

    The Azerbaijan Airlines crash, on the other hand, he classes as a non-survivable accident, and calls it a “miracle” that anyone made it out alive.
    https://kra26c.cc
    kra cc
    Most aircraft involved in accidents, however, are not — as suspicion is growing over the Azerbaijan crash — shot out of the sky.

    And with modern planes built to withstand impacts and slow the spread of fire, Galea puts the chances of surviving a “survivable” accident at at least 90%.

    Instead, he says, what makes the difference between life and death in most modern accidents is how fast passengers can evacuate.

    Aircraft today must show that they can be evacuated in 90 seconds in order to gain certification. But a theoretical evacuation — practiced with volunteers at the manufacturers’ premises — is very different from the reality of a panicked public onboard a jet that has just crash-landed.
    Galea, an evacuation expert, has conducted research for the UK’s Civil Aviation Authority (CAA) looking at the most “survivable” seats on a plane. His landmark research, conducted over several years in the early 2000s, looked at how passengers and crew behaved during a post-crash evacuation, rather than looking at the crashes themselves. By compiling data from 1,917 passengers and 155 crew involved in 105 accidents from 1977 to 1999, his team created a database of human behavior around plane crashes.

    His analysis of which exits passengers actually used “shattered many myths about aircraft evacuation,” he says. “Prior to my study, it was believed that passengers tend to use their boarding exit because it was the most familiar, and that passengers tend to go forward. My analysis of the data demonstrated that none of these myths were supported by the evidence.”

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *